onedirectionloover

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Hej alla 1D fan där ute!

Av OneDirection Fan :D - 20 maj 2013 22:11

Hej! Välkomna till min nya 1D blogg! Här kommer jag att blogga

om one direction oh om lite andra saker ;) Hoppas att ni kommer

tycka att bloggenär bra för att det hoppas jag iallafall..xD


Bjuder på en sööt bild på one direction *.'


 

Visst är de sååå söööta?  

Just på den bilden var nog Louis snyggast :D

För er som inte vet vem som är vem..

Längst till vänster : Liam, Louis, Zayn, Niall, Harry..


Aja, men vi ses :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av OneDirection Fan :D - 22 maj 2013 21:49


hejhej!! Har bara pluggat heela dagen! Fy *** vad tråkigt! Men i solan var det ganska så kul ;'3 Först hade vi No.. Och vi har bilogi så vi ska skriva om en roman om kroppen.. hehe.. xd och sen hade vi SO, och vi har geografi o det tycker jag ä...

Av OneDirection Fan :D - 21 maj 2013 17:49

Hade tänkt att göra ett inlägg om alla 5 i 1D ! jag börjar med den största först!, störst först! :p                                                                                                LOUIS    Louis är äldst i bandet! Han...

Av OneDirection Fan :D - 21 maj 2013 17:40

Vill ni veta en skuum saak? c: Som verkligen inte skulle hända på riktigt ( Naill o louis är säkert mycket snällare på rikigt)   men, ja.. inatt drömde jag att on direction kom till min skola , och då gick jag fram jätteglatt till dem och vill...

Av OneDirection Fan :D - 21 maj 2013 17:35

HejHej! :'33 Tänkte bara tipsa om några roliga videos som one direction är med i! ;D när de var medi x-factor så gjorde de typ ''dagböcker'' varje vecka, kolla på alla de klippen på youtube..! Asroliga :p Sök på X-factor One direction Diary we...

Av OneDirection Fan :D - 20 maj 2013 22:33

Heej! hade tänkt berätta hur One direction skapades o så.. Det började med att Alla medlemmarna var med i programmet x-Factor 2010. Alla sökte som soloartister, men efter ettet gai tävlingen åkte alla 5 ut.. men Juryn tyckte att de var dukti...

Presentation


Hej! Välkomna till min One direction blogg!:D Här kommer jag blogga om one direction! Fast såklart inte bara om ''ID'' om annat också..;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards