onedirectionloover

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av OneDirection Fan :D - 21 maj 2013 17:49

Hade tänkt att göra ett inlägg om alla 5 i 1D !

jag börjar med den största först!, störst först! :p


 

                                                  
 

                   

                   LOUIS


 Louis är äldst i bandet! Han är 21 år..

Louis påstår att killarna i bandet skulle beskriva Louis Högljudd,

energisk och spontan!

Han önskar att han kunde flyga.

det tar 30 minuter för Louis att fixahåret på morgonen.

Ibland önkar ha att han fortfaande var tonåring..

Han är ihop med en tjej som heter Eleanor Calder, här kmr en bild på henne!

 

Louis gillar tjejer som är snygga(vilket hon är) och roliga.



HÄR KOMME EN BILD PÅ LOUIS!!!

 

Lika snygg som vanligt :)

Av OneDirection Fan :D - 21 maj 2013 17:40

Vill ni veta en skuum saak? c:

Som verkligen inte skulle hända på riktigt ( Naill o louis är säkert mycket snällare på rikigt)


men, ja.. inatt drömde jag att on direction kom till min skola , och då gick jag fram jätteglatt till dem och ville krama Louis, men han bara backade undan och sa ''Nej''. Men sen försökte jag krama Niall, och han ville inte heller..   

men sen ville harry, Zayn och Liam krama mig, Haha! pusspuss på er :)

Världens bästa, och sorligaste dröm :(

 Det är ganska läskigt, för jag är typ helt beroende av 1D nu.. jag kollar på videos med de hela tiden, lyssnar på deras musik, har massa planscher på de, gör en 1D-blogg och jag har Liam, när han inte har någon tröja på sig som skärmsläckare på mobilen xD ( psst, han har sixpack! xDD)  

Av OneDirection Fan :D - 21 maj 2013 17:35

HejHej! :'33

Tänkte bara tipsa om några roliga videos som one direction är med i! ;D

när de var medi x-factor så gjorde de typ ''dagböcker'' varje vecka, kolla på alla de klippen på youtube..! Asroliga :p

Sök på X-factor One direction Diary week 1, week 2.. osv..

Tänkte visa er första videon! :DD


Presentation


Hej! Välkomna till min One direction blogg!:D Här kommer jag blogga om one direction! Fast såklart inte bara om ''ID'' om annat också..;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards