onedirectionloover

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av OneDirection Fan :D - 22 maj 2013 21:49

hejhej!! Har bara pluggat heela dagen! Fy *** vad tråkigt!

Men i solan var det ganska så kul ;'3

Först hade vi No.. Och vi har bilogi så vi ska skriva om en roman om kroppen.. hehe.. xd

och sen hade vi SO, och vi har geografi o det tycker jag ä jättekul!

Sen hade vi svenska, fast vi får jobba med no:n på svenskan.. så jag fortsatte på min Roman på svenskan..

sen hade vi lunch, och idag år vi med plastbestick, plastmugg,plasttalrik, bara för att diskmaskinen var sönder xDDD

och sen hade vi matte, men idag på matten hade vi brännboll, yay.. c:

Och sen åkte jag buss hem, och sen dess har jag pluggat på ett dumt engelskaplansch..usch

men under tiden jag har pluggat, har jag ju såklart lyssnat på musik.. inte vilken musik sm helst, one diretions musik!!    Då blev ju pluggandet lite mer intressantare ;p


Aja, vi hörs!

  Söt bild på Liam,Mwoah!


Presentation


Hej! Välkomna till min One direction blogg!:D Här kommer jag blogga om one direction! Fast såklart inte bara om ''ID'' om annat också..;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards